شناسهٔ خبر: 50702224 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسانه‌های عبری؛ یک نظامی صهیونیست ناپدید شده است

رسانه‌های صهیونیستی، امروز از مفقود شدن یک نظامی این رژیم پس از خروج از پایگاه نظامی که در آن مستقر بود و آغاز جستجوی ویژه برای یافتن او خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه، ۱۰ نوامبر) از مفقود شدن یک نظامی این رژیم در منطقه «العربه» فلسطین اشغالی خبر دادند.

پایگاه خبری «المیادین» با انتشار این خبر نوشت که یک نظامی صهیونیست به نام «ماؤر یروشالمی» پس از ترک پایگاه نظامی که در آن به سر می‌برد، ناپدید شده و به اعلام رسانه‌های اسرائیلی، آخرین بار در نزدیکی «ایلات» مشاهده شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل در جستجوی سرباز ناپدید شده در منطقه العربه هستند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر در دست نیست. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با انتشار تصاویری از این سرباز از ناپدید شدن او در منطقه عربه خبر دادند.

 

 

یک از خبرنگاران روزنامه یدیعوت آحارانوت در این خصوص گفت که بنا بر اطلاعات موجود، این سرباز، عصر دیروز پایگاه نظامی خود در وادی عربه را  بدون سلاح ترک کرده و آخرین بار در منطقه ایلات رویت شده است.

وای عربه یک منطقهٔ جغرافیایی در جنوب بحرالمیت است که بخشی از مرز میان فلسطین اشغالی و اردن را تشکیل می‌دهد. اشغالگران صهیونیستی در غرب عربه و اردنی‌ها در شرق آن مستقرند.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، شبکه عبری «کان» اعلام کرد که نظامی ناپدید شده در ایلات پیدا شده و در سلامت کامل به سر می‌برد.

انتهای پیام/

نظر شما