شناسهٔ خبر: 50660178 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درگیری مسلحانه فروشندگان و خریداران الماس در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه فروشنده تقلبی الماس در غرب تهران پس از وقوع یک تیراندازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت فروشندگان الماس تقلبی در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در تهران، به کلانتری 107 فلسطین گزارش شد که با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در تحقیقات مشخص شد سه فروشنده الماس تقلبی در درگیری با چند خریدار، پنج گلوله شلیک کردند و از صحنه جرم گریخته‌اند.

وی تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری 107 فلسطین با رصدهای اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه سه متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوزهای لازم قضائی سه کلاهبردار حرفه‌ای را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

موقوفه‌ای بیان کرد: در بررسی‌های بیشتر از متهمان پنج عدد الماس تقلبی و یک قبضه کلت جنگی کشف شد همچنین متهمان 35 تا 40 ساله در بازجویی‌ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود، به جرم خود مبنی بر تیراندازی و خرید و فروش الماس‌های تقلبی اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از متهمان در سه استان مازندران، قم و مشهد تحت تعقیب است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما