شناسهٔ خبر: 50632970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۵۳ کیلوگرم تریاک در استان سمنان کشف شد

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و ضبط ۲۵۳ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات مأموران انتظامی این استان در کشف مواد مخدر خبر داد.

وی بابیان اینکه تحرکات قاچاقچیان و ناقضان قانون با دقت و قاطعیت از سوی نیروی انتظامی این استان رصد می‌شود گفت: در عملیات مأموران انتظامی محموله بزرگ مواد مخدر که حاوی 253 کیلو تریاک بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به پیچیدگی این عملیات گفت: چندین ماه کار اطلاعاتی مشترک بین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرانجام نتیجه داد و سرنخ‌هایی از انتقال محموله مواد از مسیرهای کویری کشور به دست آمد.

سردار حسنی خاطرنشان کرد: در این عملیات مشترک قاچاقچیان قصد داشتند این محموله سنگین مواد مخدر را با استفاده از کویر به مناطق مرکزی کشور انتقال دهند تا پس از آن در زمانی مناسب نسبت به توزیع آن در نقاط مختلف اقدام کنند.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مأموران انتظامی عملیاتی موفقیت‌آمیز انجام شد و محوله بزرگ دپو شده در دیار کویر شامل 253 کیلو و 330 گرم مواد مخدر (تریاک) کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از عموم مردم خواست در صورت هرگونه مورد مشکوک مأموران نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند تا به‌موقع اقدام لازم انجام شود و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/363/  ع

نظر شما