شناسهٔ خبر: 50619880 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش مشکلات خانواده هندبال با کرسی بین المللی پاکدل

رئیس فدراسیون هندبال: برای انتخابم به عنوان عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا، رایزنی‌های زیادی انجام دادم چرا که داشتن کرسی بین المللی، اهمیت بالایی برای هندبالیست‌ها دارد.

صاحب‌خبر -

آقای علیرضا پاکدل در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: وقتی یک فدراسیونی کرسی بین المللی داشته باشد از گزند بسیاری موارد در امان خواهد بود و می‌تواند از ناعدالتی‌ها پیشگیری کند.
وی گفت: این کرسی بین المللی متعلق به هندبال ایران است، یکی از پست‌های مهم در فدراسیون‌های قاره‌ای، سمت هیئت مدیره است، چون اعضای آن در تصمیم گیری‌های کلان نقش اساسی دارند.
عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون هندبال آسیا افزود: اعضای هیئت مدیره می‌توانند در تشکیل زیرمجموعه‌های فدراسیون‌ها، وضع قوانین و دستورالعمل‌ها، تصمیم گیری در مورد مسائل مالی، بودجه‌ای، بررسی عملکرد فدراسیون‌های عضو، انتخاب روسا و اعضای کمیته‌های مختلف کنفدراسیون، برکنار کردن آن‌ها، تصمیمات حوزه مالی و چارچوب بودجه ای، بررسی گزارش فنی فدراسیون‌های عضو و تصمیم گیری در مورد مسائل کلان آسیا نقش بسزایی داشته باشند.
پاکدل گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور اعضای هندبال آسیا برگزار شد، شیخ احمد به عنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد، به دلیل این که وی رئیس شورای المپیک آسیا هم است و با برخی مشکلات در این بخش مواجه شده، قرار شد تا زمان رفع این مسائل، وظایف وی را نایب رئیس اول کنفدراسیون انجام دهد.
وی افزود: هم اکنون انتخابات فدراسیون جهانی هندبال برگزار و حسن مصطفی به عنوان رئیس این فدراسیون برای چهار سال دیگر در سمتش ابقاء شد.
رئیس فدراسیون هندبال در خصوص زمان آغاز اردو‌های تدارکاتی تیم ملی بانوان، گفت: بانوان هندبالیست از ۱۹ آبان تمرینات آماده سازی‌شان را آغاز خواهند کرد آن‌ها باید اواسط آذر برای شرکت در رقابت‌های جهانی عازم اسپانیا شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما