شناسهٔ خبر: 50601006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

واکنش گرشاسبی به شایعه بازگشتش به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: همانگونه که می‌گویید شایعات هست و حرف و حدیث در این مورد هست ولی نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم که با احساسات هواداران بازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه، شایعه بازگشتش به پرسپولیس و بحث تبلیغات محیطی لیگ برتر به گفت‌وگو پرداخت.

حمیدرضا گرشاسبی ابتدا درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر و تقویت این تیم گفت: همان‌گونه که اطلاع دارید و هواداران عزیز فولاد خوزستان هم می‌دانند ما در شرایطی آمدیم که پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و تعدادی بازیکن از تیم جدا شده بودند. خدای نکرده دنبال بهانه نیستیم و این موضوعی است که همه می‌دانند. با این حال از زمانی که آمدیم سعی کردیم بازیکنی جدا نشود و موفق شدیم بازیکنانی که قرارداد نداشتند را تمدید کنیم.

وی افزود: در بحث تقویت تیم اما پنجره بسته بود و اینکه می‌گویند مثلاً فلان باشگاه بازیکن گرفته خب تکلیف آن‌ها مشخص بود و بدون هیچ محدودیتی با بازیکنان مد نظرشان مذاکره کرده‌اند و قرارداد بستند. ما آبروی خودمان هم در میان است و این‌گونه نیست که نشسته باشیم و کاری نکنیم. هواداران عزیز قطعاً می‌دانند اما هستند عده‌ای که تعداد آن‌ها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد و دنبال بر هم زدن آرامش تیم هستند و می‌گویند چطور استقلال و بقیه تیم‌ها خارجی می‌گیرند اینجا باید بگویم که ما سهمیه خارجی غیر آسیایی را گرفتیم و این سهمیه پر هست. بازیکنانی که بودند را تمدید کردیم. در بحث تقویت تیم در دو پست مهاجم و دروازه‌بان گزینه‌هایی داشتیم و با آن‌ها صحبت کردیم و توافقات انجام شد و حتی این توافقات داخلی هم موجود هست اما قرار بر این شد که این گزینه‌ها با باشگاه‌هایشان توافق کنند و خودشان رضایت‌نامه بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: به‌هرحال هنوز فرصت هست و ما هم بیکار ننشسته‌ایم چرا که باز هم می‌گویم آبروی خودمان وسط است و تا دقیقه ۹۰ تلاش می‌کنیم که تیم را تقویت کنیم. تیم‌ها به‌راحتی بازیکنان شاخص خود را از دست نمی‌دهند و ما هم نمی‌خواهیم بازیکنی بگیریم که به کار فولاد نیاید.

وی درباره شایعه بازگشتش به مدیریت پرسپولیس عنوان کرد: همان‌گونه که میگویید شایعات هست و حرف‌وحدیث در این مورد هست و ازآنجایی‌که هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و دارند نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم که با احساسات آن‌ها بازی شود. ما در خدمت باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد هستیم و اگر قرار باشد جابجایی انجام شود از جای دیگر تصمیم می‌گیرند و زمانی که جابجایی صورت بگیرد می‌شود درباره آن صحبت کرد و چنین اتفاقی نیفتاده است.

گرشاسبی درباره بحث تبلیغات محیطی بازی‌های لیگ برتر و واگذاری آن به یک باشگاه تصریح کرد: جلساتی صورت گرفت و مطالبی بیان شد اما در کل ما یا سازمان لیگ را به‌عنوان مجری تبلیغات محیطی و متولی برگزاری بازی‌ها قبول داریم یا نداریم و از این دو حالت خارج نیست.

وی افزود: قبلاً و در زمان آقای بهاروند قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان برای تبلیغات محیطی بسته شد اما بعد معلوم نشد که چه اتفاقاتی افتاد که نصف آن پرداخت نشد. کارگزار ابتدا با خنده و روی خوش می‌آید و تبلیغات محیطی را در اختیار می‌گیرد اما موقع پرداخت که می‌شود کار به شکایت و شکایت کشی می‌رسد و نهایتاً باشگاه‌ها آسیب می‌بینند. بنابراین باید یک کارگروهی وارد شود و تضامین محکمی گرفته شود که کارگزاری که با او قرارداد منعقد می‌شود، قرارداد مربوطه را اجرایی کند.

انتهای پیام/

نظر شما