شناسهٔ خبر: 50594335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه گرگان:

جهان از صلابت و قدرت سپاه شگفت زده شد

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: صلابت و قدرت سپاه پاسداران در مواجهه با اقدام آمریکا جهان را بار دیگر شگفت زده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با اشاره به بازپس گیری نفت ربوده شده ایران از آمریکا گفت: صلابت و قدرت سپاه برای جهانیان شگفت آور و باورنکردنی بود.

 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: خوشبختانه با این حرکت قابل تقدیر، باصلابت و مقتدرانه فرزندان این مرز و بوم در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر خباثت و توطئه شیطان بزرگ آمریکا، ناکام ماند.

امام جمعه گرگان گفت: ۱۳آبان روز استکبارستیزی بود و اگر قبلاً مردم عالم کمتر با این موضوع اُنس داشتند، ولی رفتار و جنایات آمریکا در غرب تا شرق عالم سبب شده تا امروز مردم جهان به روحیه استکبارستیزی و مقابله با آمریکا برسند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: این رفتار در همه جهان جا افتاده و در همه عالم به جز ممالکی که مزدور آمریکا هستند، ندای بلند مرگ بر آمریکا طنین انداز شده است.

او با بیان اینکه همه جهانیان می‌خواهند با این قلدر جهانی به عنوان یک مستکبر مقابله کنند، اضافه کرد: امام راحل، این باب را برای جهانیان گشود و سرسلسله این حرکت جهانی بود و ان شاءالله این استکبارستیزی به نتیجه برسد و مردم شاهد پایان و زوال آمریکا باشند.

 

منبع : صداوسیما

 

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها:

نظر شما