شناسهٔ خبر: 50574048 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فریاد «مرگ بر آمریکا» شیعه و سنی در کردستان طنین‌انداز شد

تسنیم

مراسم ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور به صورت تجمع در سراسر استان کردستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» امروز به دلیل شرایط کرونایی متفاوت‌تر از سالیان گذشته همزمان با سراسر کشور به صورت تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در تجمع سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر داده و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

در شهر سنندج مراسم تجمع 13 آبان در خیابان فردوسی این شهر و با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در حال برگزاری است.

در این مراسم که دانش‌آموزان، دانشجویان، روحانیان، مسئولان و سایر اقشار مردم حضور داشتند شرکت‌کنندگان با حضور پرشور خود و دردست داشتن پلاکاردهایی روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی را گرامی می‌دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما