شناسهٔ خبر: 50569462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجمع سالیانه فدراسیون اسکی برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون اسکی با حضور مسئولان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی، جهانبخش سرپرست اداره کل، رئیس و اعضای هیئت اسکی، مجمع سالیانه این هیئت برگزار شد.

حمید زرافشان، رئیس هیئت اسکی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، از حضور نظریان رئیس فدراسیون اسکی و حمایت‌های جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و معاونان از این رشته تقدیر کرد.

در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت مادی و معنوی فدراسیون اسکی کشور از هیئت استان تاکید و خواستار ارتقای سطح دانش مربیان و داوران و ورزشکاران این رشته شد.

عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی نیز کشور، کهگیلویه و بویراحمد را استانی ثروت‌مند برشمرد و گفت: ظرفیت و پتانسیل موجود در استان می‌تواند زمینه رشد و شکوفایی رشته‌های اسکی و ورزش‌های کوهستانی در کشور باشد.

نظریان، رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر حضور ۵۲ فدراسیون در ورزش کشور افزود: بعضی از استان‌ها از ظرفیت رشته اسکی در ایران غافل هستند. لایه اصلی ورزش اسکی در کشور متعلق به روستائیان و بچه‌های زاگرس نشین است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما