شناسهٔ خبر: 50563286 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پادکست ورزشی؛

از افتخار آفرینی سردار ایرانی در فوتبال اروپا تا حضور ژاوی در بارسلونا

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

کنفدراسیون فوتبال اروپا سردار آزمون را به عنوان بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در هفته چهارم امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های فوتبال پورتو با میلان، شاختار دونتسک با رئال مادرید، کلوب بروژ با منچسترسیتی، پاری سن ژرمن با لایپزیگ، لیورپول با اتلتیکومادرید، بشیکتاش با اسپورتینگ، آژاکس با دورتموند و اینتر با شریف دیدار خواهند کرد.

تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال کشورمان برای حضور در رقابت‌های جهانی، صبح امروز راهی کشور صربستان شد.

فرنگی کاران زیر ۲۳ سال کشورمان در ۵ وزن دوم امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در دیدار‌های رده بندی و فینال به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در فینال با انور اله یاروف، در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی در فینال با حسرت جعفراف، در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در رده بندی با اولوی غنی زاده، در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در رده بندی با برنده فنلاند و روسیه کشتی خواهند گرفت.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار‌ها میلواکی باکس، دیترویت را از پیش رو برداشت و لس آنجلس لیکرز هم در ثانیه‌های پایانی هیوستون را شکست داد.

مهدی خباز، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان به کادر فنی تیم والیبال الغرافه قطر پیوست.

علی قلی زاده، بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوای بلژیک قراردادش را با این تیم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

نشریه کاتالونیایی مدعی شد مقامات باشگاه بارسلونا امروز (چهارشنبه) در ملاقات با مالک باشگاه السد قطر، قرارداد «ژاوی هرناندز» را برای هدایت آبی اناری‌ها نهایی می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_15042112"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7953103/15042112?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما