شناسهٔ خبر: 50535020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از استارت یوز‌ها در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی تا شکست دوباره پرسپولیس مقابل آلومینیوم

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد. تیم فوتبال فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک توانست مس رفسنجان را شکست دهد. دیدار تیم‌های گل گهر و نساجی هم با نتیجه یک - یک به پایان رسید، اما در یکی از دیدار‌های حساس تیم آلومینیوم اراک توانست قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر ایران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. شاگردان یحیی گل محمدی بعد از ۲۰ هفته بالاخره تن به شکست دادند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امروز در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات به مصاف پاراگوئه می رود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد آریا برزگر، بازیکن تیم ملی زیر ۲۳ سال ۲ جلسه محروم شده است. برزگر در دیدار با تیم ملی فوتبال تاجیکستان با دریافت کارت قرمز از داور مسابقه از زمین اخراج شد، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد خطای این بازیکن غیر فنی بوده و برای این بازیکن جریمه‌ای ۱۰۰۰ دلاری نیز در نظر گرفته شده است.

علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت‌نفت آبادان بالاخره و پس از منفی شدن تست کرونایش، از امروز می‌تواند در تمرینات این تیم حضور پیدا کند.

هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۱۶ دیدار پیگیری می شود که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها یوونتوس و زنیت به مصاف یکدیگر می روند. سردار آزمون هم برای زنیت به میدان می رود.

سایت باشگاه فوتبال زوریا اوکراین ۴ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه را معرفی کرد که اللهیار صیادمنش، مهاجم ملی پوش کشورمان در لیست نامزد‌های بهترین بازیکن ماه باشگاه زوریا قرار گرفت.

در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان پویا دادمرز، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده به دیدار نهایی راه یافتند و امشب به مصاف حریفان خود می روند.

<div id="video-display-embed-code_15034112"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7950870/15034112?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما