شناسهٔ خبر: 50520329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چرا فسخ با راموس برای PSG تقریبا غیرممکن است؟

به نظر می رسد که به دلیل قوانین موجود پاری سن ژرمن کار تقریبا محالی برای فسخ قرارداد با سرخیو‌راموس خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رسانه فرانسوی Le Parisien مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن در فکر این است که قرارداد سرخیو راموس را فسخ کند چرا که این ستاره اسپانیایی از زمان پیوستن به این تیم نتوانسته به دلیل مصدومیت در هیچ مسابقه‌ای به میدان برود. راموس با قراردادی دو ساله به پارک دو پرنس آمد و سالیانه 10 میلیون یورو هم حقوق دریافت می کند.

 

با وجود این که رسانه‌های فرانسوی حالا مدعی شده اند که بحث فسخ قرار داد سرخیو راموس جدی شده اما در عین حال آنقدر ها هم کار ساده ای محسوب نمی شود. در واقع بر اساس ماده 17 آیین نامه وضعیت  نقل و انتقال درصورت رقم خوردن چنین اتفاقاتی غرامت هایی در نظر گرفته می شود که باشگاه ها باید آن را بپردازند. موندو دیپورتیوو نیز تایید می‌کند که بر اساس مدت زمان قرارداد بازیکن، حقوقی که دریافت می کند و موارد دیگر این غرامت متغیر است که در مورد راموس اصلاً پول کمی نخواهد بود.

 

 

 

 

اما شاید بسیاری معتقد باشند که پاری‌سن ژرمن از لحاظ مالی مشکلی برای پرداخت غرامت نداشته باشد اما این پایان کار نیست چراکه در بخش دیگری از قوانین تاکید شده در صورت فسخ قرارداد بدون دلیل با یک بازیکن، محرومیت های سنگین نیز در انتظار یک باشگاه خواهد بود.
در واقع تمام این قوانین باعث خواهد شد که پاری‌سن‌ژرمن اصلاً کار آسانی برای فسخ قرارداد با ستاره اسپانیایی خود نداشته باشد و به نوعی رقم خوردن این اتفاق کاملا دور از انتظار به نظر می رسد.

نظر شما