شناسهٔ خبر: 50508590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری نخستین رویداد رسانه‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نخستین رویداد رسانه‌ای تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین با حضور فعالان و تولیدکنندگان محتوای مجازی آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی، جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه در سطح کشور برای سومین بار برگزار می‌شود، اما در قزوین این رویداد برای نخستین بار است که برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایش قدرت بسیج در عرصه تولید محتوای فضای مجازی، سنجش توانایی تولیدگران محتوای فضای بسیج استان، ایجاد رقابت سالم میان گروه‌های تولید محتوا، ایجاد شور و نشاط در میان فعالان بسیج، ارتقای ظرفیت‌های تولید محتوا کنندگان و حمایت از آن‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد است.

طاهرخانی بیان کرد: تمامی افراد و گروه‌های توانمند بسیجی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و محدودیتی در اجرای آن وجود نخواهد داشت.

این مسؤول عنوان کرد: این رویداد در ۳ بخش انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد و در این مراسم از برگزیدگان نیز تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

در ادامه این نشست خبری، مرتضی امیری، مسؤول فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: تاکنون ۲۰ گروه در این رویداد رسانه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تا ۴۸ ساعت آینده نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این رویداد به‌صورت همزمان در تمامی استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

امیری تصریح کرد: استعدادهای زیادی در سطح استان وجود دارد، برخی از تیم‌های استان حتی در عرصه‌های بین‌المللی شرکت می‌کنند و به همین خاطر این جشنواره‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌ها باشد.

این مسؤول در پایان عنوان کرد: این رویداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقرار تیم‌های پزشکی انجام می‌شود تا هیچ‌گونه نگرانی در حوزه بهداشت و سلامت برای شرکت‌کنندگان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما