شناسهٔ خبر: 50506835 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پایان اعتصاب رزیدنت‌های بیمارستان امام حسین(ع)/ از سرگیری اقدامات درمانی

اعتصاب دستیاران تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) با توجه به قول مساعدت مسئولان، به پایان رسیده است و تمامی اقدامات درمانی الکتیو همانند گذشته انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جمعی از دستیاران تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) در اعتراض به وضعیت نامساعد معیشتی و رفاهی ۸ آبان ماه در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان تجمع کردند. 

جواد علیدوستی دانشجوی سال چهارم جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت این تجمع و رسیدگی به مطالبات دستیاران اظهار کرد: جمعی از دستیاران تخصصی بیمارستان امام حسین ۸ آبان ماه بدون انگیزه سیاسی در اعتراض به مسائل صنفی صورت گرفت و به‌دنبال آن تنها برخی از  اقدامات درمانی الکتیو متوقف شده بود و خدمات‌رسانی در بخش اورژانس همانند گذشته ادامه داشت.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا منافی رئیس بیمارستان امام حسین(ع) و مسئولان وزارت بهداشت، مقرر شد در آینده نزدیک مساعدت‌های لازم برای بهبود اوضاع معیشتی دستیاران صورت گیرد.

علیدوستی بیان کرد: باتوجه به قول مساعدت مسئولان، اعتصاب دستیاران تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) متوقف شد. بر این اساس تمامی خدمات درمانی الکتیو مثل روال سابق به فعالیت درمانی خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است در تجمع اخیر دستیاران تخصصی بیمارستان امام حسین، تنها خدمات درمانی الکتیو از جمله حضور در درمانگاه‌های الکتیو، اعمال جراحی الکتیو، اقدامات پاراکلینیک الکتیو و ویزیت بیماران الکتیو متوقف شده بود، این تجمع با قول مساعدت‌های مسئولان به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما