شناسهٔ خبر: 50490513 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صبحگاه مشترک دانش آموزی در ساوه

مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزان در دبیرستان علی ابن ابیطالب (ع) ساوه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسب هفته بسیج دانش‌آموزی مراسم صبحگاه مشترک دانش آموزان در دبیرستان نمونه دولتی علی ابن ابیطالب (ع) ساوه برگزار شد.

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این مراسم گفت: امروز استکبار در مواجهه با نظام دینی و اسلامی ما به دنبال راهبرد شیاطین است و با هدف گرفتن هویت جوانان، به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

سرهنگ دستجانی هویت ایرانی و انقلابی را ضد ظلم و عدم سازش با ظالم عنوان کرد و افزود: محصول گفتمان انقلاب و هویت ایرانی امروز ایرانی سربلند و سرافراز و در واقع ایرانی قوی را ساخته است.

او اضافه کرد: محور گام دوم انقلاب، جوانان و نوجوانان هستند و مصداق آن بیان بیش از ۴۰ بار بکار بردن واژه جوان و نوجوان در این بیانیه توسط رهبر معظم انقلاب است و شما دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان مملکت باید شانه‌های خود را به انقلاب بسپارید.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس را نشان از تربیت ولایی و هویت انقلابی جوانان کشور دانست و بیان کرد:، ولی فقیه ما امروز تبعیت از سیره شهدا و حفظ و ارتقا هویت ایرانی و انقلابی را از ما می‌خواهد لذا باید به تبعیت از رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب کوشا باشیم.

انتهای پیام / ج

نظر شما