شناسهٔ خبر: 50483892 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عبور شمار مبتلایان به کرونا از ۲۴۷ میلیون نفر +جدول

تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۴۷۰ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۴۷ میلیون و ۱۳۷ هزار نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۴۷ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۲۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۱۰ هزار و ۵۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۲۳ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۲۶۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۶ هزار و ۷۸۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۶ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۹۷۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۶۶ هزار و ۱۱۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۲ هزار و ۹۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۳۰۰ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۸ هزار و ۲۱۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۰ هزار و ۶۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۹۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۷ هزار و ۷۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۹ میلیون و ۱۹ هزار و ۹۶۲، ۸ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۹۷، ۸ میلیون و ۹ هزار و ۴۰، ۷ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۴۸ و ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۲۱۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۲۵۹ مبتلا و اسپانیا نیز با ۵ میلیون و ۱۱ هزار و ۱۴۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۶ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۲۶۴، ۳۳ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۸۴۲ و ۲۰ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۵۱۰ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

برچسب‌ها:

نظر شما