شناسهٔ خبر: 50437806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ قهرمانان و جام ملت ها

ورود فدراسیون فوتبال برای کمک به سرخابی ها/ درخواست مهلت از AFC

به منظور کمک به دو تیم استقلال و پرسپولیس در جهت عدم حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست مهلت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، پس از عدم تایید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کمیته بدوی صدور پروانه حرفه ای این دو باشگاه درخواست جدیدی به کمیته استیناف ارائه داده اند که این کمیته ظهر امروز با تشکیل جلسه و بررسی مدارک جدید بارگذاری شده، رای کمیته بدوی را تایید کرد.

با توجه به اینکه تنها دو روز تا پایان مهلت ارائه مدارک لازم این دو باشگاه به AFC باقی مانده است خطر حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شدت این دو باشگاه را تهدید می کند.

به همین منظور فدراسیون فوتبال در نظر دارد با مکاتبه با مقامات AFC و انجام رایزنی های لازم، کنفدراسیون فوتبال آسیا را متقاعد نمایند تا به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک ماه فرصت اضافه دهد تا این دو باشگاه مدارک خود را برای دریافت پروانه حرفه ای تکمیل و ارائه دهند.

بدیهی است در صورت عدم قبول این درخواست از سوی AFC، پروانه حرفه ای استقلال و پرسپولیس صادر نخواهد شد و این دو باشگاه فرصت حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد.

باشگاه تراکتور نیز همانند استقلال و پرسپولیس با این شرایط مواجه است و فدراسیون فوتبال همزمان با استقلال و پرسپولیس برای تراکتور هم درخواست مهلت یک ماهه ارائه داده است که مشخص نیست این درخواست با موافقت مواجه شود یا خیر.

نظر شما