شناسهٔ خبر: 50436456 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

رئیس قوه قضائیه: دستگاه قضا و دولت حتماً مدیران فعلی شرکت هفت‌تپه را کمک می‌کنند

رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی و دولت حتماً مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای عصر امروز پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت با اشاره به بررسی و مطالعه مشکلات استان خوزستان اظهار کرد: احساس می‌کنم باید برای حل مشکلات این استان تلاش مضاعف و ویژه‌ای صورت گیرد چرا که حیف است استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی با این حجم از مشکلات مواجه باشد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تلاش دشمنان گفت: بدخواهان تلاش می‌کنند که از کوچک‌ترین ضعف‌ها بهترین استفاده را ببرند و امروز بر اثر همین ضعف‌ها، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در استان خوزستان به وجود آمده که انسان هم تأسف و هم احساس مسئولیت بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسئله اقتصاد، تولید و حمایت و رونق تولید داخلی مهم‌ترین مسئله امروز است که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته به‌ویژه در سال‌های اخیر بر آن تأکید فراوان داشتند، افزود: اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم حتماً می‌توانیم دشمن را ناامید کرده و همان‌طور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری‌های مسئله‌دار بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی اظهار کرد: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری‌ها وجود داشته است.

رئیس قوه قضائیه با ابراز خرسندی از گزارش وضعیت کنونی مدیریتی شرکت هفت‌تپه در جلسه از سوی مسئولان استان خوزستان گفت: اکنون آن‌طور که اعلام شده درباره اداره این شرکت توافق خوبی حاصل شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از هیئت‌مدیره و کارگران هفت‌تپه خواست که برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند و تأکید کرد: اگر هفت‌تپه بهتر از گذشته و به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد و شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکلات حقوقی برای کارگران به وجود نیاید و حاشیه ایجاد نشود به‌عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار خواهد بود اما اگر شکست بخورد بر دیگر موضوعات نیز اثر منفی می‌گذارد.

رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی و دولت حتماً مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند./مهر

نظر شما