شناسهٔ خبر: 50436377 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

وزیر ارتباطات از چه گوشی استفاده می کند؟

ایرنا : عیسی زارع پور روز پنجشنبه در دیدار مدیرحوزه های علمیه در قم، افزود: روزگاری در شرکت ایرانی" جی ال ایکس" حدود ۲ هزار نفر مشغول کار بودند که هم اکنون بدلیل عدم حمایت های لازم از تولید داخل، تعداد کارکنان این شرکت به ۲۰۰ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: مونتاژ یک مساله مورد قبول در صنعت جهانی است و هم اکنون بسیاری از برندهای مطرح تلفن همراه در کشورهای دیگر مونتاژ می شود و شرکت پردازنده و فقط نسخه اصلی را در اختیار این شرکت های فراملیتی قرار می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: حساسیت های اجتماعی نسبت به کارهای سلبی و ایجابی در حوزه فضای مجازی بسیار بالا رفته و تمام زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.

زارع پور گفت: تغییر برخی ریل گذاری ها، ذائقه های فرهنگی ایجاد شده و مباحث فنی عملیاتی شده در ایران طی سالهای گذشته بسیار دشوار است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا زمانی که مسوولان و نخبگان از پلتفرم های بومی استفاده نمی کنند نمی توان انتظاری از مردم داشت، یادآور شد: امکان تغییر ذائقه های فرهنگی موجود در ایران بصورت دفعی وجود ندارد و نیازمند کارهای بلندمدت است.

زارع پور خاطرنشان کرد: اگر مسوولان و مردم همراه و همدل شوند می توانیم در تمام پلتفرم های مطرح خارجی، نسخه های بومی راه اندازی کنیم بدون اینکه کمترین اختلالی در روند خدمات ایجاد شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در  سفر به قم با آیات علوی گرگانی،نوری همدانی و مکارم شیرازی از مراجع تقلید و اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و اعضای کمیسیون سیاسی اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد./

وزیر ارتباطات: از گوشی ایرانی استفاده می‌کنم

نظر شما