شناسهٔ خبر: 50435553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه در امر قضاوت

حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه با توجه ظرفیت حوزه‌های علمیه خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد گفت: از حوزه‌های علمیه می‌خواهم به دستگاه قضا در زمینه نیروی انسانی کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز، عصر امروز (پنجشنبه ۶ آبان) با حضور رئیس قوه قضاییه و رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان در اهواز برگزار شد.

 

«حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای» در این مراسم اظهار کرد: همه طلاب در هر سطحی که باشند باید تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی را در راس کارهای خود قرار دهند.

 

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب و آرمان های امام راحل نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای را ایفا می کنند.

 

وی با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد عنوان کرد: بنده از حوزه های علمیه می خواهم که دستگاه قضا را در زمینه نیروی انسانی کمک کنند.

 

همجنین «آیت الله سید علی موسوی جزایری» در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور سران سه قوه در استان خوزستان ابراز کرد: تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در حالت کما و نیمه تعطیلی به سر می‌برند.

 

رئیس حوزه های علمیه خوزستان افزود: احیاء این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسن از سوی قوه قضائیه نیازمند است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: کشور عراق ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و در صورتی که واحدهای صنعتی خوزستان بیش از پیش تقویت شوند، می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

 

پایان پیام/690

نظر شما