شناسهٔ خبر: 50435367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه به مردمی بودن خود افتخار می‌کند/ برای سربلندی مردم‌، همه توانمان را به کار می‌گیریم

فرمانده جدید سپاه عاشورا گفت: سپاه نهادی مردمی بوده که از متن مردم جوشیده است و به فضل الهی به مردمی بودن خود افتخار کرده و همچنان همراه مردم و برای پاسداری از امنیت تلاش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی‌زاده پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه سپاه عاشورا اظهار داشت: تمام همت و تلاش خود را در کنار همه همکاران خود را برای تأمین و تحقق فرموده‌های رهبری و فرماندهی کل سپاه در راستای خدمت به مردم والامقام منطقه شمال‌غرب کشور به ویژه آذربایجان‌شرقی به‌کار خواهیم گرفت و از کل عزیزان در مسوولیت‌ها و نهادهای مختلف نیز استدعا می‌کنیم ما را در این طریق انجام وظیفه به عنوان یک سرباز همراهی کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه سپاه نهادی بالنده و نوآور و مولود تفکر راهبردی امام راحل است، ادامه داد: الحمدالله یادگار ارزنده آن امام (ره) توسط مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معظم کل قوا اداره می‌شود و برای خاستگاه آرمان‌های مکتبی و انقلابی شریف و تجلی‌گاه اقتدار سیاسی و جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند. 

وی ابراز کرد: سپاه نهادی مردمی بوده که از متن مردم جوشیده است و به فضل الهی به مردمی بودن خود افتخار کرده و همچنان همراه مردم و برای پاسداری از امنیت تلاش می‌کند.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی معرفی شد و از خدمات عابدین خُرّم قدردانی شد. پیش از این سردار خُرّم با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، جانشینی و معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا بخشی از سوابق سردار عباسقلی‌زاده است.

سردار عباسقلی‌زاده، متولد شهرستان آذرشهر و از همرزمان شهید مهدی باکری است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵/س

نظر شما