شناسهٔ خبر: 50433911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار فارس :

فعال سازی جایگاه‌های سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن قابل تقدیر است

شیراز - ایرنا- استاندار فارس با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان فارس از عملکرد مناسب وبموقع در فعال سازی مجدد جایگاه ها وسوخترسانی به مردم استان درکوتاهترین زمان قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر محمد هادی ایمانیه روز پنجشنبه با حضور در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان فارس بر لزوم اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از حملات سایبری و اختلالات مشابه تاکید کرد و اظهار داشت : باید از شرایط پیش آمده برای پیشگیری از بروز رخ دادهای مشابه بهره گیری کرد.

دکتر ایمانیه استاندار فارس ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی همکاران منطقه ،روند سوخت رسانی بعداز اخلال پیش آمده در بخشی از سامانه هوشمند سوخت را مثبت ارزیابی کرد و فعال سازی مجدد جایگاه‌های سوخت درکوتاه ترین  زمان ممکن را حاصل تلاش نیروهای انقلابی وجهادی شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی استان بیان کرد.

اسداله طاهری مدیر منطقه فارس نیز با ارائه گزارشی از روند راه اندازی مجدد جایگاه‌های استان گفت:تاکنون بیش از ۹۰ در صد از جایگاه‌های استان فعال ودر حال ارائه سوخترسانی به مردم استان می باشند ومشکلی در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان وجود ندارد.

وی از تشکیل  ۴۰ تیم تخصصی در این زمینه خبر داد و گفت:  هماهنگی با مقامات استان و واحدهای  صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات ونیروهای متخصص ،هماهنگی با مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل ونقل،آموزش نیروها ،راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان های  سامانه هوشمند  در ستاد و نواحی منطقه  از جمله اقدامات موثر منطقه درفعال سازی مجدد جایگاه ها است.

فعال سازی جایگاه‌های سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن قابل تقدیر است

مدیر منطقه فارس همچنین از اقدامات  وهمکاری مناسب نیروهای امنیتی و انتظامی استان و اطلاع رسانی بسیار بموقع و مستمر اصحاب رسانه قدردانی کرد.

نظر شما