شناسهٔ خبر: 50433669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

مراسم افتتاح خدمات و بازگشایی کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج/ ۳

محسن فتحی: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ حمایت خود را از نهاد ادامه خواهیم داد

محسن فتحی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیارانو دیواندره در مجلس گفت: همانگونه نمایندگان مجلس که در سال ۱۴۰۰ نشان دادند که از حوزه فرهنگ حمایت خواهند کرد، قطعاً در سال ۱۴۰۱ نیز حمایت خود را از حوزه فرهنگ و نهاد کتابخانه های عمومی کشور نشان خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم افتتاح خدمات و بازگشایی کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) سنندج، پنجشنبه ۶ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور و سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، محسن فتحی، از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، معاونان و مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی کشور برگزار شد.

در این مراسم محسن فتحی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیارانو دیواندره در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت ایام ماه ربیع الاول اظهار کرد: خوشحالم که امروز در مراسم افتتاح یک مرکز فرهنگی مزین به نام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور دارم. مرکزی که با عنایت و دستان مبارک نماینده مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفت. از طرف مردم سنندج و کردستان قدردان و سپاسگزار این بزرگوار و همه دست اندرکاران این حرکت ارزشمند هستم و امیدواریم استفاده بهینه ای که از این مجموعه می شود، موجب ارتقاء سطح فرهنگی و سطح مطالعه مردم در استان شود.

وی با اشاره به سخنان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در مسیر بازدید از ساختمان این کتابخانه مرکزی، علیرضا مختارپور به حمایت مجلس شورای اسلامی از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اشاره کرد. با توجه به اینکه لایحه بودجه تا یکی دو ماه دیگر به صحنه مجلس خواهد آمد، ان‌شاءالله همانگونه که نمایندگان مجلس در سال ۱۴۰۰ نشان دادند که از حوزه فرهنگ حمایت خواهند کرد، قطعاً در سال ۱۴۰۱ نیز حمایت خود را از حوزه فرهنگ و نهاد کتابخانه های عمومی کشور نشان خواهند داد. ما وظیفه خود می دانیم که به عنوان یک نماینده آن هم از یک استان فرهنگی از حوزه‌های فرهنگ و هنر حمایت کنیم.

نظر شما