شناسهٔ خبر: 50433535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس قوه قضاییه در آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز:

رییس قوه قضاییه: باید به عدالت اجتماعی مدنظرانقلاب اسلامی نزدیک شویم

اهواز- ایرنا- رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در آیین تلبیس جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظرانقلاب اسلامی نزدیک شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا  حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین  محسنی اژه ای طلاب حوزه های علمیه خوزستان را به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی دعوت کرد و گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

وی با اشاره به  تعداد زیاد طلاب حوزه های علمیه خوزستان گفت: با این تعداد طلبه و روحانی< خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد.

وی از حوزه‌های علمیه خوزستان خواست که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

در این آیین جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز به لباس روحانیت تلبیس شدند.

آیت‌الله موسوی جزایری زعیم جوزه های علمیه استان خوزستان نیز در این آیین طی سخنانی گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلاتشان روز به روز کمتر شود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در حالت کما به سر می‌برند، گفت: احیاء این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسان از سوی قوه قضاییه نیازمند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کشور عراق ظرفیت بسیاری خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و در صورتیکه واحدهای صنعتی خوزستان بیش از پیش تقویت شوند، می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

نظر شما