شناسهٔ خبر: 50433523 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی: کمک نکردن به مردم یمن، در واقع همدستی با ظالمان است

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: کمک نکردن به مردم مظلوم یمن، در واقع همدستی با دشمنان و متجاوزان به یمن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌حوزه، حضرت آیت‌الله جوادی‌ آملی،‌ امروز در دیدار سفیر و نماینده انصارالله یمن در ایران که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با تبریک ایام هفته وحدت و اهمیت آن، اظهارکردند: ایام هفته وحدت باید فرصتی برای توجه ویژه به مسائل مهم جهان اسلام مانند مسئله یمن باشد.

ایشان افزودند: این حرف جهانی اسلام است که در بیان امام صادق(ع) تجلی یافته که حضرت فرمودند؛ «اگر کسی شاهد ظلم ظالم باشد و به مظلوم کمک نکند شریک ظالم است»، لذا کمک نکردن به مردم مظلوم یمن در واقع همدستی با دشمنان و متجاوزان به یمن است.

معظم له تأکید کردند: مجاهدت در راه حق توفیقی است که نصیب برادران مجاهد یمنی شده و همه وظیفه دارند در زمینه‌های مختلف از جمله؛ مسائل آموزشی، علمی و خودکفایی به مجاهدان یمنی آموزش‌های لازم را بدهند.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی تصریح کردند: همه برادران و مجاهدان یمنی به صحیفه سجادیه توجه ویژه داشته باشند، این کتاب صرفا یک کتاب دعا نیست، این صحیفه، سراسر درس عزت، استقامت و شرف است لذا با این کتاب ارزشمند بیش از گذشته مانوس باشید.

همچنین در ابتدای این دیدار ابراهیم الدیلمی، سفیر و نماینده انصارالله یمن، گزارشی از وضعیت اسفبار مردم یمن در نتیجه حملات ائتلاف سعودی ارائه کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

نظر شما