شناسهٔ خبر: 50433413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حضرت آیت الله جوادی آملی: کمک نکردن به مردم یمن، همدستی با متجاوزان است

صاحب‌خبر -

شفقنا- حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: کمک نکردن به مردم مظلوم یمن در واقع همدستی با دشمنان و متجاوزان به یمن است.

به گزارش شفقنا، مرجع تقلید شیعیان در دیدار ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در  ایران با اشاره به ایام هفته وحدت در بیاناتی اظهار داشتند: ایام هفته وحدت باید فرصتی برای توجه ویژه به مسائل مهم جهان اسلام مانند مسئله یمن باشد.

ایشان تاکید داشتند: این حرف جهانی اسلام است که در بیان امام صادق علیه السلام تجلی یافته که حضرت فرمود اگر کسی شاهد ظلم ظالم باشد و به مظلوم کمک نکند شریک ظالم است، لذا کمک نکردن به مردم مظلوم یمن در واقع همدستی با دشمنان و متجاوزان به یمن است.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کردند: مجاهدت در راه حق توفیقی است که نصیب برادران مجاهد یمنی شده و همه وظیفه دارند در زمینه های مختلف از جمله مسائل آموزشی، علمی و خودکفایی به مجاهدان یمنی آموزش های لازم را بدهند.

ایشان در پایان اذعان داشتند: همه برادران و مجاهدان یمنی به صحیفه سجادیه توجه ویژه داشته باشند، این کتاب صرفا یک کتاب دعا نیست، این صحیفه سراسر درس عزت، استقامت و شرف است لذا با این کتاب ارزشمند بیش از گذشته مانوس باشید.

در ابتدای این دیدار سفیر یمن گزارش از وضعیت اسفبار مردم یمن در نتیجه حملات ائتلاف سعودی، به آیت الله جوادی آملی ارائه نمود.

نظر شما