شناسهٔ خبر: 50432852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دمای هوای تهران افزایش می‌یابد

تهران- ایرنا- اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که دمای هوای این استان تا روز دوشنبه هفته آتی ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

از عصر جمعه و طی روز شنبه با نفوذ موج بارشی، بروز ناپایداری های جوی و افزایش ابر در استان و پاره ای نقاط به ویژه نیمه شمالی و غربی، گاهی بارش پراکنده باران، برف و احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

همچنین از روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آتی آسمانی نیمه ابری گاهی ابری و وزش باد به نسبت شدید در بخش های جنوبی و غربی استان و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق در بخش های شمالی و ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز کاهش نسبی دما و فردا افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه ۱۷ و ۱۰، جمعه ۱۹ و ۱۱، شنبه ۲۰ و ۱۲، یکشنبه ۲۱ و ۱۳ و دوشنبه ۲۳ و ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۲۳ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۴- درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نظر شما