شناسهٔ خبر: 50432530 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تایید حضور دو شخصیت منفی و قدیمی دیگر در فیلم Spider-Man

احمد آریا

صاحب‌خبر -

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home)، از مورد انتظارترین فیلم‌های سال و احتمالا جاه‌طلبانه‌ترین قسمت مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی است.

از چند وقت قبل اعلام شده بود که در این فیلم، شاهد حضور چند شخصیت از فیلم‌های قبلی مجموعه مرد عنکبوتی خواهیم بود که اکنون نام دو شخصیت شرور دیگری که در این قسمت آن‌ها را مجددا خواهیم دید، اعلام شده است.

بنابر گفته مجله امپایر، شخصیت‌های مارمولک یا همان لیزارد (Lizard) و مرد شنی یا همان سندمن (Sandman)، دو شخصیتی منفی از فیلم‌های قبلی این مجموعه هستند که در فیلم راهی به خانه نیست نیز حضور خواهند داشت.

شخصیت لیزارد را با بازی ریس ایفانز (Rhys Ifans) در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز (The Amazing Spider-Man) دیده بودیم و توماس هیدن چرچ (Thomas Haden Church) نیز در فیلم مرد عنکبوتی 3، در نقش شخصیت سندمن به ایفای نقش پرداخته بود. هر دو بازیگر، در فیلم جدید نیز ایفاگر نقش‌های سابق خود بوده‌اند.

پیش از این، حضور دو شخصیت منفی و قدیمی دکتر اختاپوس (Doctor Octopus) با بازی آلفرد مولینا (Alfred Molina) و الکترو (Electro) با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) در این فیلم قطعی شده بود.

در حالی‌که فیلم راهی به خانه نیست، احتمالا آخرین حضور تام هالند (Tom Holland) در نقش مرد عنکبوتی است، گفته می‌شود که در این فیلم شاهد حضور دو مرد عنکبوتی سابق سینما، یعنی توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) نیز خواهیم بود که البته این خبر هنوز تایید نشده است.

لازم به ذکر است که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) منتشر خواهد شد.

منبع: مجله امپایر

نظر شما