شناسهٔ خبر: 50431628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیکنان پدیده ممنوع‌المصاحبه شدند

مشهد- ایرنا- مدیر رسانه تیم پدیده خراسان گفت: براساس تصمیم اخیر باشگاه همه بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی تیم از مصاحبه با رسانه‌ها منع شده‌اند.

صاحب‌خبر -

مجتبی رجب‌زاده روز پنجشنبه با اعلام انتصاب خود به عنوان مدیر رسانه باشگاه پدیده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لازم به ذکر است تاکنون علاوه بر پرداخت ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان، بقیه مبالغ قید شده نیز مطابق قرارداد بازیکنان واریز شده است.

وی از آغاز تمرینات بازیکنان پدیده خبر داد و گفت: به عنوان مثال اگر باید ۳۰ درصد قرارداد بازیکنی پرداخت می‌شد، اکنون این رقم پرداخت شده است و پرداختی قرارداد کادر فنی نیز ۱۵ درصد بوده است.

مدیر رسانه باشگاه شهرخودرو خاطرنشان کرد: از میان کادر فنی که قبلا با سرمربی سابق، رضا مهاجری همکاری داشتند اکنون سیروس سنگچولی و عماد مهاجری، سرمربی جدید تیم را در تمرینات امروز پنجشنبه همراهی کرده و بازیکنان را در زمین تمرین دادند.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان پس از هشت روز اعتراض به مدیریت باشگاه و ترک زمین تمرین، دیروز (چهارشنبه) پس از دریافت مطالبات مالی، تمرینات خود را در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) از سر گرفتند.

نظر شما