شناسهٔ خبر: 50431395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کسب رتبه کشوری پلیس کرمان به ارتقای سرمایه اجتماعی انجامید

کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کسب رتبه برتر این مجموعه در ارزیابی های حوزه اشراف فرماندهی کل قوا گفت: کسب این رتبه توسط مجموعه انتظامی استان به نوبه خود، سرمایه اجتماعی ناجا را ارتقا داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه با تشریح جزییات برگزاری جشنواره مالک اشتر در سطح کشور با حضور فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، ناجا، وزارت دفاع و دیگر نهادهای امنیتی توضیح داد: در این جشنواره به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری ۴۴ نفر از مقامات و نمایندگان برخی سازمان و نهادها در ارزیابی های حوزه اشراف فرماندهی مقام معظم رهبری برگزیده شدند و لوح تقدیر دریافت کردند.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز با افتخار رتبه برتر حوزه اشراف فرماندهی سال ۹۹ در سطح رده های انتظامی کل کشور را به دست آورد.  

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: این افتخار بزرگ را به آحاد شهروندان، مردم و مسئولان همیشه همراه دیار کریمان و همچنین پیشگاه مقدس ۶۰۲ شهید عرصه نظم و امنیت استان تبریک می گوییم.

ناظری گفت: اگر امروز مردم کرمان از کسب این رتبه تعجب نمی کنند ناشی از ارائه عملکرد، اخبار و گزارشات خوبی بوده که در طول سال به همت معاونت اجتماعی و با تعامل خوب اصحاب رسانه منعکس شده است و حتما در ادامه نیز تلاش خواهیم کرد با زحمات بی وقفه و شبانه روزی مجموعه انتظامی و در کنار آن با همراهی و مشارکت آحاد مردم و مسئولان، جایگاه استان کرمان در حوزه نظم و امنیت با ارتقای روز افزون همراه باشد.

نظر شما