شناسهٔ خبر: 50431342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران خبر داد:

اجرای ۳ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بهشهر با هدف محرومیت زدایی

امامی از اجرای ۳ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بهشهر با هدف محرومیت زدایی خبر داد و گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران تلاش دارد تا با کمک مردم برای رفع مشکلات آنان تلاش کند.

صاحب‌خبر -

«علی امامی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد : اجرای طرح های محرومیت زدایی در پی تاکیدات رهبری در بحث محرومیت‌زدایی و کمک به مردم، با مشارکت و کمک مردم در مناطق روستایی اجرایی می وشد.

 

مدیر اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران افزود: طرح جهش تولید گندم توسط این قرارگاه در بهشهر اجرایی شد و موجب رضایتمندی بهره برداری شد و به واسطه آن و با کمک‌ها و مشاوره‌های علمی و تخصصی در عرصه قرارگاه پیشرفت و آبادانی همراه با  فراهم کردن بازار فروش تضمینی برای محصولات، افزایش و بهره‌وری حداقل دو برابری در برداشت محصول گندم، درآمدزایی بالا و رضایت مندی فوق‌العاده کشاورزان این روستاها را در پی داشته است.

 

وی خاطر نشان کرد: به دلیل وجود ضعف در دانش فنی بهره برداران و ضریب پایین مکانیزاسیون در کنار عدم تامین به موقع نهاده ها ضریب کشاورزی منطقه در هزارجریب بهشهر از حد معمول پایین تر است و لذا این قرارگاه برای کمک در این حوزه و ارتقا وضعیت معیشتی بهره برداران وارد کار شد.

 

امامی از اجرای 3 طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی در بهشهر با هدف محرومیت زدایی خبر داد و گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران تلاش دارد تا با کمک مردم برای رفع مشکلات آنان تلاش کند.

 

مدیر اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران افزود: طرح افزایش تولید گندم، طرح 500 هکتاری کشت گیاهان دارویی و طرح زنجیره تامین شیر و گوشت از طرح های مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران در جهت افزایش وضعیت معیشتی بهره برداران و افزایش دانش فنی است.

 

وی افزود: در سال 1400 اجرای طرح زنجیره تامین شیر و گوشت از طرح های مهم قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا مازندران در منطقه هزارجریب بهشهر بوده است که در فاز اول برای دام سنگین منطقه اجرایی شده است.

 

امامی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده مشکل تامین خوراک دام در دو بخش زراعت علوفه در منطقه و تامین خوراک دام یارانه ای برطرف شد و همچنین در بخش بهداشت هم درمان دام به طور مستمر انجام می شود.

 

وی یادآور شد: در بخش فروش محصولات دامی هم هماهنگی لازم با شرکت های لبنی انجام و محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب از تولیدکنندگان خریداری می شود.

پایان پیام/175

نظر شما