شناسهٔ خبر: 50431298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران خبر داد

پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی جویبار

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از پیشرفت ۷۰درصدی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی جویبار خبر داد.

صاحب‌خبر -

یاسر امینی اظهارکرد: شرکت شهرک های صنعتی در سال جاری به منظور اجرا و تکمیل پروژه های زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مازندران، بر اساس اولویت ها مبادرت به برنامه ریزی و اقدام نموده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران تصریح کرد: در۶ماهه نخست سال جاری ۴ پروژه عمرانی در شهرک صنعتی جویبار اجرا شده است.

امینی افزود: در بخش توسعه معابر شهرک صنعتی جویبار، پروژه های احداث جوی و جدول به طول ۱۶۰۰ متر و زیرسازی و آسفالت معابر داخلی به مساحت ۲ هزار مترمربع اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب این شهرک، لایروبی شبکه داخلی جمع آوری فاضلاب به طول ۱۵۰۰ متر و تهیه و نصب ۳ دستگاه ایستگاه پمپاژ فاضلاب با تاسیسات جنبی الکترومکانیکال به انضمام تامین برق اختصاصی انجام گردید.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران بیان کرد: در بخش تامین برق شهرک صنعتی جویبار نیز با درخواست شرکت توزیع برق شهرستان برای تکمیل و تجهیزات برقی خطوط انتقال و توزیع برق شهرک، یک دستگاه سکسیونر خریداری و نصب شد.
امینی تصریح کرد: در ۶ماهه نخست سال جاری برای انجام پروژه های عمرانی شهرک صنعتی جویبار مجموعاً مبلغ ۶ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال از محل منابع استانی و داخلی شرکت قرارداد منعقد شده که این پروژه ها با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

گفتنیست، مجوز احداث شهرک صنعتی جویبار در سال ۱۳۷۱ در زمینی به مساحت ۹۳ هکتار به تصویب هیئت دولت رسید که عملیات عمرانی آن در سال ۱۳۷۶ آغاز شذد و تاکنون با ۱۶۴ سرمایه گذار عقد قرارداد شده که تعداد ۱۰۱ واحد آن با حجم سرمایه گذاری ۱۷۲۲ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۲۲۴۸ نفر به بهره برداری رسیده و درحال فعالیت هستند.

انتهای پیام

نظر شما