شناسهٔ خبر: 50431242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تمام جایگاه های سوخت در آذربایجان‌غربی فعال شدند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: تمام جایگاه های عرضه بنزین استان در حال خدمت رسانی بوده و به صورت دستی بازگشایی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۶۰ جایگاه بنزین در استان به صورت دستی بازگشایی و وارد مدار شده‌اند، افزود: ۲۵ تا ۳۰ درصد از جایگاه‌های بنزین استان نیز به صورت کارتی و حالت عادی مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: هم اکنون بنزین در جایگاه‌های سوخت به قیمت آزاد و سه هزار تومانی ارائه می‌شود و هیچ صفی در جایگاه‌های بنزین استان وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی اکیپ‌های فنی و کارشناسی برای بازگشت جایگاه‌های بنزین به حالت عادی در استان، اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌ها مربوط به استان و بخش دیگری توسط سامانه ستاد مرکزی اجرایی می‌شود که در استان ۵۵ درصد اقدامات انجام شده و فعالیت اکیپ‌ها تداوم دارد.

مجرد با بیان اینکه تلاش برای اینکه در روزهای آینده تمام جایگاه‌های بنزین استان به حالت عادی بازگردند، ادامه دارد، تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز اکیپ‌های مورد برای حل مشکل اعزام می‌شود تا دو روز آینده همه جایگاه‌های سوخت استان به حالت عادی باز خواهند گشت.

انتهای پیام/ر

نظر شما