شناسهٔ خبر: 50431236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

بزرگداشت امامزاده ها الگویی برای نسل جدید و همگان است

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: بزرگداشت امامزاده ها و بقاع متبرکه در کنگره ها الگویی برای نسل جدید و همگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز (پنجشنبه 6 آبان) در دیدار با مراجع عظام آیت الله سبحانی، علوی گرگانی و آیت الله بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه قم در خصوص برگزاری کنگره حضرت یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس گفت: بزرگداشت این بزرگواران در این کنگره ها الگویی برای نسل جدید و همگان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در استان در این زمینه یک مقداری ضعف داشتیم که با حمایت سازمان اوقاف و امورخیریه بنا شد یکایک به خصوص امامزادگانی که از مشاهیر هستند، از برکات اجتماعی و فرق و مذاهب اسلام این عزیزان را به نسل نو معرفی کنیم و در مقابل آن مظلومیت ها و رشادت ها و شهادت های این بزرگواران ادای وظیفه کنیم.

 

وی ادامه داد: مقالات خوبی به دبیرخانه کنگره حضرت یحیی بن زید(ع) ارسال شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: دغدغه اوقاف و امور خیریه کارهای عام المنفعه با عنوان شمیم خدمت برای اشتغال جوانان و بانوان سرپرست خانوار استان است که در کنار بقعه متبرکه حضرت یحیی بن زید(ع) یک مجموعه کارگاه با 40 نفر مشغول به کار و یک کارگاه چرم دوزی از سال های گذشته برپا شده است.

 

وی با بیان اینکه احیای باغات پشتوانه ای برای کمک به اقشار ضعیف است، اظهار امیدواری کرد: از برکات کنگره مردم منطقه و حاشیه شهر گنبد بهره مند شوند.

 

 

پایان پیام/83

نظر شما