شناسهٔ خبر: 50431040 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مدیر سابق سازمان لیگ در استقلال سمت می‌گیرد؟

رکنا: به نظر می‌رسد مدیر سابق سازمان لیگ به زودی در استقلال سمت اجرایی می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال استقلال در بازی اول خود مقابل هوادار تهران در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور توانست با یک گل پیروز شود. استقلال در بازی هفته دوم خود در مصاف با ذوب‌آهن نیز با دو گل به برتری دست پیدا کرد. هر دو گل استقلال را در این دیدار «یاماگا» مهاجم خارجی و خرید جدید این تیم به ثمر رساند. استقلال  به دنبال قهرمانی لیگ برتر است. استقلال در بازی بعدی خود میزبان تراکتور در ورزشگاه آزادی است.

به گزارش رکنا، سعید فتاحی  در عرصه مدیریتی همواره یکی از افراد نزدیک به مصطفی آجورلواست.  بعد از اینکه آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که فتاحی هم در دفتر باشگاه وی را همراهی خواهد کرد. البته سیاست آجورلو این بود که با سرعت ملایم روند تغییرات را در استقلال دنبال کند. 

بررسی‌ها حاکی از آن است که  در روزهای گذشته برخی کارهای اجرایی باشگاه استقلال برعهده فتاحی بوده است.  در آخرین اقدام فتاحی جهت اخذ مجوز حضور کوین یامگا به سازمان لیگ مراجعه کرد و  ساعتی قبل از از دیدار ذوب‌آهن وی را به لیست بازی اضافه کرد. با توجه به اینکه فتاحی در گذشته رئیس سازمان لیگ بوده،  که به مسائلی از این دست تسلط دارد.

فتاحی در انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از نایب رئیسان پیشنهادی مصطفی آجورلو بود. او  پس از عدم اقبال در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در  اسفندماه سال گذشته، هیچ پست اجرایی بر عهده نگرفته است. به نظر  می‌رسد وی به زودی به عنوان معاون یا مدیر اجرایی باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد. البته هنوز چیزی درباره پست احتمالی فتاحی در رسانه‌ها به صورت رسمی منتشر نشده؛ اما به نظر می‌رسد وی به صورت غیررسمی مشغول انجام  برخی امور در این باشگاه است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • نحوه شکایت به جریمه های ناجا + جزییات کامل

    نحوه شکایت به جریمه های ناجا + جزییات کامل

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما