شناسهٔ خبر: 50430785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خدمتگزاری بیشتر به مردم، در عزل و نصب مدیران سنجیده می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: معیار و سنجش ایمان، در همین عزل و نصب هاست تا میزان خدمتگزاری بیشتر به مردم سنجیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: معیار و سنجش ایمان در همین عزل و نصب هاست تا میزان خدمتگزاری بیشتر به مردم سنجیده شود.

 

امام جمعه بجنورد اظهارکرد:  همه ما خدمتگزار یک نظام دینی هستیم نظامی که در آن شهیدانی همچون سردار سلیمانی، باهنر، رجایی، محمد زاده، باقری و حججی جان خود را فدا کرده اند.

 

حجت الاسلام نوری افزود: خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است که نصیب هر کسی نمی شود و باید شاکر چنین نعمتی باشیم .

 

«محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی هم گفت: باید بپذیریم کشور همیشه مورد تهاجم است اما خروجی آن سربلندی و سرافرازی ‌مردم است زیرا خدمات ارزشمندی برای این مردم از سوی خدمتگزاران به نظام انجام شده است.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: «احمد برادران» در طول خدمتگزاری خود امور را عاقلانه و توام با صبر شکیبایی دنبال کرد و خروجی تمام این تصمیمات داشتن استانی سفید و بدون حاشیه در سطح کشور بود.

 

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات «احمد برادران» تقدیر و «روح الله حسین پور» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

پایان پیام/71

نظر شما