شناسهٔ خبر: 50430567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرلشکر سلامی:

ملت ایران در آستانه فتح بزرگ/ اراده سیاسی آمریکا درجهان نافذ نیست

زنجان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در فرازهای آخر مقاومت قرار داریم و این مقطع همواره مشکل بوده است، گفت: ملت ایران در آستانه فتح بزرگی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در مراسم اجلاسیه کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار داشت: زنجان با خانواده‌های شهدایی که ولایی و حسینی هستند مشهور است و این استان به سروهای بلند قامت شهره است.

وی با بیان اینکه مادران و پدران، شهدا را بدرقه کردند همه آرزوهای خود را بدرقه کردند و در حالی که بیشترین نیاز به بودن در کنار فرزندان خود احساس می‌کردند، افزود: خانواده‌های شهدا خوشحال باشند چرا که خداوند به شهیدان شما شادمانی هدیه داده است. هر آنچه که شما به پیشگاه خدا هدیه می‌کنید آن را در عالم آخرت دریافت می‌کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که در میان شما مردم هستم و به این حضور افتخار می‌کنم، ادامه داد: عزت، عظمت، فخر، شکوه و زیبایی اسلام دستاورد اسلام برای مسلمانان بوده است چرا که پیش از اسلام عزت و شکوه معنوی انسان‌ها کم فروغ بود و ظالمین بر مظلومان مسلط بودند.

سلامی با بیان اینکه مردم زنجان مردمی هستند که دست‌های بریده را دوست دارند، تاکید کرد: غیرت ابوالفضلی آرمان زنجانی‌ها است، زنجانی‌های عاشق اهل بیت در هشتم محرم هر سال از این دست‌های قطع شده تجلیل می‌کنند.

ایران اسلامی به برکت ولایتمداری مردم ایران و خون شهیدان به اقتدار رسیده است

وی با بیان اینکه امروز به برکت ولایتمداری مردم ایران و خون شهیدان این کشور به اقتدار رسیده است، گفت: زنجانی‌ها ابوالفضلی وار عمل می‌کنند و هر جا که اسلام و امام مسلمین امت نیاز بدانند مردم زنجان در قلب حادثه و واقعه حضور شرافتمندانه دارند، از این جهت حضور در جمع این مردم یک افتخار الهی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر جا که اسلام و پیشوای امت نیاز بداند آنها در قلب حادثه و واقعه حضور شرافتمندانه دارند، افزود: مردم ایران بسیار شریف و ولایی هستند.

شهدا سروهای بلندقامت و آموزگاران ایستادگی هستند

سلامی متذکر شد: ملت ایران با درس گرفتن از جنگ‌های صدر اسلام و شهادت مظلومانه مولا علی (ع) و واقعه عاشورا دریافتند که باید گوش به فرمان، ولی زمانشان باشند و ایشان را تنها نگذارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا سروهای بلندقامت و آموزگاران ایستادگی هستند، گفت: استان زنجان ۳۵۳۵ شهید طی دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و این شهدا ارمغان آوران عظمت، امنیت، آرامش و شکوه کشور است که هرگز نمی‌میرند و شناسنامه آن‌ها هرگز باطل نمی‌شود و نزد خداوند روزی می‌خورند.

سلامی با بیان اینکه واقعیت این است که از صدر اسلام جهاد و شهادت ضامن سعادت مسلمانان است، گفت: هر زمانی که خورشید اسلام عالم درخشش گرفت و طلوع کرد همه مستکبران و اشرار عالم و همه شیاطین، منافقان، مشرکان و کفار در مقابل طلوع این خورشید ایستادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنگاه که پیامبر اسلام پیام آسمانی وحی را بر بشریت خواند و شرف انسان را در عصر جاهلیت اولاً به او بازگرداند و از آن زمان اصحاب شیاطین در مقابل او صف آرایی و تلاش کردند تا با زر و زور و تزویر نور خدا را خاموش کنند.

سلامی با بیان اینکه زنجان به سروهای بلند قامت گلستان شهادت، آموزگاران ایستادگی، ارمغان آوران عزت، امنیت و آرامش و شکوه مفتخر است، ابراز داشت: شهیدان هرگز شهدا نمی‌میرند و شناسنامه آنها باطل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا شادمان باشید خداوند به شهدای شما شادمانی هدیه کرده است، گفت: شما مردمی هستید که علمدار کربلا را الگو و مظهر غیرت الهی می‌دانید و دستان بریده ایشان را دوست دارید و هر ساله در هشتمین روز محرم در اجتماع بی نظیر، این دست‌های قطع شده را تجلیل می‌کنید. ستارگان پرفروغ زنجان، ضامن عزت دائمی کشورند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمی‌توان در دنیای نابرابر امروز به استقلال، آزادی، عزت، آرامش و ایمان بدون ایستادگی رسید، گفت: مستکبران بر حسب معیارهای ظاهری سلاح بیشتری داشته و قدرت اقتصادی قوی‌تری دارند.

اراده سیاسی آمریکا مثل گذشته در منطقه و جهان نافذ نیست

سلامی با تاکید بر اینکه رهبری بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند ستاره‌ای درخشان در آسمان تیره است، گفت: ایشان ستون عظمت و اقتدار جهان اسلام است و ملت مسلمان ایران از تاریخ آموخته است که هرگز، ولی و مقتدایشان را تنها نگذارند و حرکاتشان را با کلام رهبرشان تنظیم کنند و در صحنه مانده و ثبات قدم داشته باشند و دشمن را تعقیب کرده و از سرزمین‌های اسلامی دور کنند.

وی با بیان اینکه سردار سلامی با بیان اینکه ایستادگی در برابر مستکبران حقیقت اسلام است، تصریح کرد: عالم اسلام از هدف‌های کلیدی دشمن است و نمی‌توانند آن را در حاکمیت ببیند، چرا که شکوه و قدرت و امپراطوری خود را بر جهان بر فضای غلبه بر مسلمانان می‌دانند و سرنوشت سوریه، لبنان، یمن، عراق، افغانستان را می‌بنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در فرازهای آخر مقاومت قرار داریم و این مقطع همواره مشکل بوده است، گفت: به قطع یقین ملت ایران در آستانه فتح بزرگی قرار گرفته است و وقتی ملتی از تحریم سهمگین می‌گذرد و به عملیاتی روانی و جنگ رسانه‌ای دشمن بی‌توجه می‌شود، نشان دهنده ثبات ایمان و موفقیت روحیه مقاومت است.

سلامی با بیان اینکه اراده سیاسی آمریکا مثل گذشته در منطقه و جهان نافذ نیست و در نبرد سیاسی اسلام پیروز شده است، یاد آور شد: ما از متن میدان سخت می‌گوئیم و تحولات را می‌بینیم و شما هم می‌بنید و می‌شنوید و فرار دشمنان بزرگ به صورت رسوا کننده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: اسلام در لبنان، سوریه، عراق، یمن و اقصی نقاط عالم اسلام قدرت ساخته و در مقابل این تهاجم مقاومت می‌کند در حالی که دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و وقتی حاج قاسم سلیمانی و مهندس المهدی در عراق شهید شدند این موضوع نشان داد که دشمن تحمل تأثیر این مردان را ندارد و آنها را ترور کرد.

دشمنان اسلام آخرین نفس‌های خود را می‌کشند

سلامی با بیان اینکه همه می‌دانند که اسلام در سوریه، یمن و اقصی نقاط جهان قدرت گرفته است، افزود: دشمنان اسلام آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و از طراوت سیاسی در بین دشمنان خبری نیست چرا که سربازان و فرماندهانشان خسته و سلاح‌هایشان فرسوده است. اما در مقابل مسلمانان و جوانان اسلامی با نشاط و با روحیه ایستاده‌اند و در آرزوی شهادتند.

وی با تاکید بر اینکه جهان امروز جهانی نیست که بتوان سری را کتمان کرد و یا تحولی را نادیده گرفت؛ همه چیز در آن واحد به همه نقاط جهان مخابره می‌شود، گفت: همه حال و روز دشمنان را می‌بینند و همه شکست آنان را در لبنان در ماجرای سوخت و بنزین دیدند؛ عنقریب فرار آنها را از سایر بلاد اسلامی خواهیم دید.

سلامی تاکید کرد: سرزمین‌های اسلامی جای امنی برای هیچ اشغالگری نیست و اسلام چنین اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد، اسلام صاحب یک فرهنگ غنی است.

زنده کردن روحیه جهاد و شهادت در کشورهای مختلف هنر ایران اسلامی است

وی افزود: این انقلاب با هدف‌های بزرگ، حرکتی عظیم در عصر سلطه‌های جدید و شیطانی آعاز کرده است و به حول قوه الهی جایگاه واقعی حکومت اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

سلامی با بیان اینکه دشمن علاقه‌مند به خیمه زدن در کشورهای اسلامی است، هنر ایران است که توانسته به سرزمین‌های مختلف اسلامی توانسته روحیه جهاد و شهادت را زنده کند، ادامه داد: نظام اسلامی امروز سیاست قدرتمندی را در پیش گرفته است تا دست‌های قدرتمندان را بسته و آزادی عمل برای مسلمانان فراهم کند.

وی گفت: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری میدان جهاد از جوانان پرشور مملو گشته و ایران در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

نظر شما