شناسهٔ خبر: 50430323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی به مناسبت انتصاب دکتر سید جواد پورنقی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه به مناسبت انتصاب دکتر سید جواد پورنقی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی پیام تبریک صادر کرد.

صاحب‌خبر -

متن پیام به شرح زیر است :

جناب آقای دکتر سید جواد پورنقی

سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

با سلام و احترام

انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان سکان دار دانشگاه که بیانگر تعهد ، کار آمدی ، لیاقت و شایستگی های بر جسته شما در صحنه های خدمت به نظام و میهن اسلامی است را به شما و خانواده عظیم و بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

مطمئنا مدیریت اثر بخش و توانمند توام با تجارب بر جسته و گرانقدر جنابعالی موجبات ارتقاء این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود. از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف بزرگ دانشگاه مسئلت دارم و توفیقات روز افزون تان را از خداوند بزرگ خواستارم.

در پایان به پاس مجاهدت و زحمات خالصانه جناب آقای دکتر سیداحمد هاشمی در راستای توسعه و پیشرفت دانشگاه با تاسی به کلام شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » صمیمانه از مجاهدت، تلاش، دلسوزی و فعالیت های موثر ارزنده و ارزشمند ایشان تشکر نموده و مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می نمایم. از خداوند متعال توفیق و سربلندی بیش از پیش شما را مسئلت دارم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه

دکتر مهدی قربانیان

نظر شما