شناسهٔ خبر: 50430294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ژاوی با بارسلونا به توافق رسید/ از خاورمیانه به نوکمپ

یک نشریه کاتالونیایی مدعی شد ژاوی هرناندس با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده است.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

باشگاه بارسلونا  که پس از شکست ۱-۰ این تیم در خانه رایو وایکانو در هفته یازدهم لالیگای اسپانیا اقدام به اخراج رونالد کومان کرد، به نظر می‌رسد حالا تمام تمرکز خود را روی استخدام ژاوی سرمربی فعلی السد قطر گذاشته است.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا که نزدیک به باشگاه بارسلونا است، در خبری فوری مدعی شد ژاوی و بارسلونا برای همکاری با یکدیگر به توافق کامل رسیده‌اند و انتظار می‌رود این باشگاه کاتالونیایی امروز این سرمربی ۴۱ ساله را به طور رسمی به عنوان جانشین رونالد کومان معرفی کند.

همچنین شبکه تلویزیونی «TV۳» کاتالونیا خبر داد در قرارداد ژاوی با السد قطر بند فسخ یک میلیون یورویی وجود دارد و انتظار می‌رود به زودی ملاقاتی بین مدیران بارسلونا و السد در قطر صورت بگیرد تا در مورد موضوع جدایی ژاوی از این تیم بحث کنند.

طبق این گزارش؛ بارسلونا پذیرفته ژاوی با دو دستیارش به این تیم بیاید که یکی اسکار (برادرش) و دیگری سرخیو آلگره هستند. همچنین ایوان تورس به عنوان مربی بدنساز و تیم آنالیزور نیز همراه او به بارسا خواهند آمد.

ژاوی اما قرار نیست زودتر از تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) یعنی تا پایان پنجره پیش‌روی بازی‌های ملی روی نیمکت مربیگری بارسا بنشیند.

بارسا که هفته پیش هم در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مغلوب رئال مادرید شده بود، این فصل با رونالد کومان در ۱۰ بازی آمار چهار برد، سه تساوی و سه باخت را تجربه کرد و در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگاست.

برچسب‌ها:

نظر شما