شناسهٔ خبر: 50430228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری مسابقه‌ پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب

تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین میکائیل اسکندری صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز از برگزاری مسابقه‌ای مشارکتی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با عنوان فراخوان پیشگامی گام به گام کودکان در گام دوم انقلاب به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

وی سپس افزود: به منظور آشنایی هرچه بیشتر نوآموزان و دانش آموزان عزیز مقطع ابتدایی با آرمان‌ها و اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی و اساس استکبارستیزی و نفی ظلم و ستم مسابقه‌ای در رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، کاریکلماتور، انشا، دل نوشته، بازگویی شعر و دکلمه به صورت فیلم سلفی و دیگر آثار خلاق در بین دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مضامین مفهومی این مسابقه افزود: افتخار به هویت دینی و ملی، نفی سلطه استکباری، دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی، ما می‌توانیم از مضامین مورد انتظار این مسابقه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تمام خانواده‌ها و دانش آموزان عزیز ابتدایی استان دعوت کرد تا با بکارگیری خلاقیت و نوآوری به تولید آثار در قالب‌های این فراخوان پرداخته و در مهلت تعیین شده یعنی ۱۰ تا پایان آبان ماه سال جاری نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

حجت الاسلام اسکندری خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری آثار و داوری، از برگزیدگان به نحو شایسته ای تجلیل خواهد شد.

نظر شما