شناسهٔ خبر: 50429579 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سلامی: ‌زنجانی‌ها ‌در حوادث حضور شرفتمندانه دارند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن آخرین نفس‌هایش ‌را می‌کشد و اراده ‌سیاسی آمریکا دیگر نافذ نیست، گفت: فرار رسواکننده دشمنان ‌از منطقه آغاز شد‌ه است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره شهدای استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 3535 شهید استان زنجان اظهار داشت: امروز افتخار می‌کنم که در بین مردم شهیدپرور زنجان حضور یافتیم؛ مردمانی که عزادارای آنها در هشتم ماه محرم زبا‌نزد عام خاص است.

وی با بیان اینکه مردمان این استان ‌ابوالفضلی عمل می‌کنند؛ همه جا؛ هرجا که اسلام، امام مسلمین و پیشوای امت نیاز بداند آنان در قلب حادثه حضور شرفتمندانه دارند، افزود: از این جهت حضور در جمع این مردم افتخار است. زنجان با با ستارگان پرفروغش و با 3535 شهید می‌شناسیم.

سردار سلامی به اسوه حسنه مردم در هشتم محرم اشاره کرد و گفت: هر جامعه‌ای شبیه چیزی می‌شود که به آن عشق می ورزد و مردمان هر سرزمبن شبیه چیزی می‌شوند که برای آن جان می‌دهند و اشک می‌ریزند و زنجانی‌ها ابوالفضلی عمل می‌کنند و هر جا پیشوای امت لازم بداند حضور شرافتمندانه دارند.

سردار سلامی با بیان اینکه زنجان را با ستارگان پرفروغش در آسمان وفاداری و فداکاری می شناسیم گفت:این دیار با 3535 شهید زادگاه مردان بزرگی است که ضامن عزت دایمی ما شدند و با خانواده های عزیر که صبر و توکل را در رضا شدن در محضر الهی را معیار عمل خود قرار دادند، آنانی که شهدای شان را بدرقه کردند همه آرزوهای شان را بدرقه کردند در حالی می دیدند ولی خانواده هایشان آرزوهایشان را ازدست می دادند و این افتخار بزرگی است
وی افزود: واقعیت این است که همیشه از صدر اسلام تا به امروز شهادت و جهاد ضامن سعادت انسان است هرزمان که خورشید اسلام بر عالم طلوع کرد همه مستکبران ، منافقان و کافران در مقابل این طلوع خورشید ایستادند زمانی که پیامبر پیام وحی را می خوانند پیام عدالت و شرافت را به مردم القا می کردند و در دوره رسالت پیامبر و دوره امامت امامان اصحاب زور و زر و تزویر و مشرکان ایستادند تا نور خدا را خاموش کنند و همیشه اسلام در مقابل مستکبران‌ می ایستد و این روح اسلام است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب با هدف های بزرگ ، حرکتی عظیم در عصر سلطه های جدید و شیطانی آعاز کرده است وبه حول قوه الهی جایگاه واقعی حکومت اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظر شما