شناسهٔ خبر: 50428423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام ۷ دیدار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۷ دیدار و لغو یک دیدار دیگر میان مس رفسنجان و پدیده پیگیری شد و مطابق هر هفته با توجه به عملکرد بازیکنان در ترکیب تیم هایشان یک تیم ۱۱ نفره از برترین بازیکنان هر تیم تشکیل داده‌ایم که می‌بینید:

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

گلر تیم تراکتور روز خوبی را مقابل صنعت نفت سپری کرد و از نفرات موثر در پیروزی سه بر صفر سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شد. اخباری روی چند موقعیت خطرناکی که روی دروازه تراکتور ایجاد شد واکنش‌های خوب و به موقعی داشت تا تیمش یک برتری قاطع ثبت کند و با کلین شیت بازی به پایان برسد.

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (آلومینیوم)

مدافع راست با تجربه تیم آلومینیوم در روز خوبی مقابل فولاد پشت سر گذاشت و ستاره تیمش در این بازی بود.

مدافع میانی: رامتین سلیمان زاده ( آلومینیوم)

مدافع میانی آلومینیوم روز خوبی را در ترکیب تیمش مقابل فولاد پشت سر گذاشت و مانع از حملات خط حمله قدرتمند این تیم شد و اجازه باز شدن دروازه تیمش را در این دیدار نداد.

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان)

مدافع گرجستانی سپاهان که خودش را به عنوان یکی از بهترین و کم اشتباه‌ترین مدافعان میانی حاضر در لیگ برتر در سال‌های اخیر معرفی کرده، در ترکیب سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد خیلی خوبی داشت و علاوه بر وظایف دفاعی خودش توانست با گلزنی به تیمش در ثبت این برتری کمک کند.

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (گل گهر)

این هفته مدافع چپ خوب مدعی حضور در تیم منتخب زیاد داشتیم و شاید بعضاً عملکردی بهتر از زکی‌پور در طول بازی به نمایش گذاشتند ولی گل استثنایی زکی‌پور در ثانیه‌های پایانی بازی با فجر گره بازی را برای گل گهر باز کرد و این گل به قدری با ارزش بود که او نماینده تیمش در جمع برترین ها باشد.

هافبک دفاعی: رضا اسدی (پرسپولیس)

اسدی خیلی زود و خیلی خوب در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و تبدیل به یک مهره کلیدی در ترکیب این تیم شده است. او به خوبی در قطع توپ ها و گرفتن زهر حملات تیم حریف در میانه میدان عمل می‌کند و به تیمش هم در موارد حمله کمک می‌کند و در دیدار مقابل نساجی هم از خوب‌های پرسپولیس بود.

هافبک هجومی: کوین یامگا (استقلال)

بازیکن جدید و ناشناس آبی‌ها چهره ویژه دیدار مقابل ذوب آهن بود که یک تنه برتری تیمش را رقم زد. یامگا در بازی با ذوب آهن همه کار کرد و بارها موقعیت‌های خطرناکی به واسطه تکنیک بالا، سرعت و چهارچوب شناسی روی دروازه حریف ایجاد کرد و هر دو گل استقلال را هم خودش به ثمر رساند تا چهره ویژه بازی باشد.

هافبک هجومی: سامان فلاح (پیکان)

پیکان هم هفته دوم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و نفرات زیادی از این تیم عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند که سامان فلاح با ایجاد چندین موقعیت و زدن یک گل برای تیمش از بهترین‌ها بود.

مهاجم: مهدی عبدی (پرسپولیس)

مهاجم پرسپولیس روز فوق العاده ای مقابل نساجی سپری کرد و یک تنه برای تیمش یک برد خوب به ارمغان آورد. عبدی هر دو گل پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساند و گل دوم او می‌تواند از زیباترین گل‌های لیگ برتر باشد.

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر موتور گلزنی خودش را از هفته دوم و دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان شروع کرد و دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا بهترین بازیکن تیمش در این دیدار و در برتری سه گله لقب بگیرد و عامل اصلی صعود سپاهان به صدر جدول باشد.

مهاجم: پیمان بابایی (تراکتور)

تراکتور توانست نتیجه ضعیف بازی با گل گهر را جبران کند و ثبت برتری قاطع مقابل صنعت نفت برای همین کار بود. پیمان بابایی با زدن دو گل از سه گل تیمش و حرکات انفرادی خوبی که انجام داد چهره ویژه تراکتور در این هفته بود.

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر

نظر شما