شناسهٔ خبر: 50426182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تشکیل کمیته حقوق و دستمزد در سازمان برنامه و بودجه/پرداختی‌ها باید بر اساس عدالت باشد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حقوق و دستمزد در سال ۱۴۰۱ در سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حقوق و دستمزد در ذیل ستاد بودجه سال 1401 در سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: قرار است  در این کمیته به صورت کارشناسی پرداخت حقوق و دستمزد در سال آینده  را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه باید از بی سرو سامانی‌ها در حوزه حقوق و دستمزدها جلوگیری شود و پرداختی‌ها بر اساس عدالت باشد، ادامه داد: باید کشور را از وضعیتی که دارد نجات دهیم و یکبار برای همیشه بحث حقوق و دستمزدها را ساماندهی کنیم.

نماینده همدان در مجلس با تاکید بر اینکه باید یک طبقه‌بندی در کارکنان دولت و کشور ایجاد شود، عنوان کرد:باید عدالتی در پرداختی به کارکنان دولت ایجاد شود تا هر ساله مجبور نشویم با مصوبه مجلس و دولت سیستم و جایگاه حقوق و دستمزد را به‌هم بریزیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در حال حاضر معلمان و کارکنان دولت درباره حقوق و دستمزد خود حرف‌های دارند که باید شنیده شود، اظهار داشت: پس از شنیدن این حرف‌ها باید با همکاری دولت و مجلس با کار کارشناسی شیوه مناسبی برای پرداخت حقوق و دستمزدها تعریف شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما