شناسهٔ خبر: 50425267 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادی ۳۷۵ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون

مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان از آزادی ۳۷۵ زندانی جرایم غیرعمد از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون از محل کمک‌های خیران و ستاد دیه ۳۷۵ نفر از زندانیان استان اصفهان با محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان آزاد شدند.

وی افزود: ۴۷ درصد از مجموع این بدهی بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان از طریق اخذ گذشت شاکیان، ۲۰ درصد معادل ۲۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان از طریق اعسار و ۳۴ درصد از طریق تسهیلات بانکی، آورده مددجویان و کمک خیران به صورت بلاعوض تأمین شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان تصریح کرد: در مهرماه امسال ۵۰ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند. تعداد ۲۵ نفر از زندانیان به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) آزاد شدند که هشت نفر از این مددجویان با بدهی بالغ بر ۶۸۰ میلیون تومان در بازداشت بودند و با پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیر شاهین شهری و مابقی از طریق ستاد دیه، اخذ گذشت و اعسار تأمین و این افراد از زندان رهایی یافتند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴ نفر از زندانیان آزاد شده خانم بودند که با حمایت خیران نوعدوست و ستاد دیه از بند رهایی یافته و به کانون خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/ص

نظر شما