شناسهٔ خبر: 50425088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی: با حمایت از کاربران اجازه تضییع حقوق خانواده‌ها را نمی‌دهیم

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: نظارت بر فضای مجازی در شرایطی که شاهد ولنگاری بی‌حد و حصری در آن هستیم ضروری است، لذا مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد حقوق خانواده‌های ایرانی و کاربران تضییع شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: سومین جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هفته گذشته تشکیل و مقرر شد که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته و همزمان با جلسات علنی مجلس این نشست‌ها برگزار شود. 

وی افزود: تأکید نمایندگان مجلس بر تخصیص زمان فوق‌العاده برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی است تا بررسی طرح مذکور سریع‌تر صورت گیرد. 

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: هیأت رئیسه کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از فضای مجازی انتخاب شده و آئین‌نامه داخلی و اجرایی آن هم مصوب شده است ضمن اینکه در یک نشست آن هم رئیس مجلس حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: از هفته آینده بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با سرعت بالاتری ادامه پیدا می‌کند و بنا داریم با استفاده از نظرات متخصصان کار را دنبال کنیم.

عضو کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی افزود: نظارت بر فضای مجازی در شرایطی که این فضا شاهد ولنگاری بی‌حد و حصری است لازم است و مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد حقوق خانواده‌های ایرانی و کاربران تضییع شود به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم نگرانی مقام معظم رهبری را در این باره را سریعا مرتفع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی به کجا رسید؟» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما