شناسهٔ خبر: 50424555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

برومند: هواداران استقلال صبور باشند

سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم صبور باشند، زیرا ثبات مدیریت زمان‌بر است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری برنا: پرویز برومند، سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، در حاشیه دربی بولینگ که بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس برگزار شد، درباره این رشته به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در اکثر ورزش‌ها سررشته دارم. چند باری هم بولینگ بازی کرده‌ و متوجه شده‌ام این رشته برای یادگیری بیشتر نیاز به تکرار دارد.

او درباره شرایط تیم فوتبال استقلال افزود: با روی کار آمدن سردار آجرلو، روزهای خوبی در پیش است و نباید عجله کرد. در هر چیزی ثبات مهم است، مخصوصا مدیریت. خوشحالی من بابت خوشحالی هواداران است. می‌دانم که با نتیجه نگرفتن چقدر ناراحت می‌شوند. هفته اول از استقلال نمایش خوبی شاهد نبودیم و انتظارم بیشتر بود اما در بازی دوم وضعیت بهتر از قبل شد و خدا را شکر در دو مسابقه به پیروزی رسید.

برومند درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم مقابل کره جنوبی در زمین حریف بهتر بازی کنیم. در کل تصور می‌کنم اسکوچیچ آن‌قدر مهره دارد که نمی‌داند کدام را بازی دهد. بازیکنان ما فوق‌العاده هستند و از نظر کیفی در سطح تیم ملی 98 قرار می‌‌گیرند.

گلر اسبق استقلال درباره حضور دروازه‌بانان ایرانی در اروپا گفت: بسیار خوشحالم و آرزو دارم آنها در تیم‌های بهتری بازی کنند زیرا توانایی‌هایش را دارند. زمان من هم از آیندهوون درخواست بود اما مشکلات مالی به وجود آمد و به توافق نرسیدیم و فکر می‌کنم سال 78یا79 بود. سرمربی وقت آن زمان ناصر حجازی بود. به خاطر دارم یکی از مربیان به من گفت اگر پرویز برومند در انگلیس به دنیا می‌آمد در منچستریونایتد بازی می‌کرد. منظور من لیاقت است و شایستگی این دروازه‌بان‌ها بیشتر از این حرف‌هاست.

برومند گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند زیرا ثبات مدیریت زمان‌بر است. امیدوارم این تغییر نتیجه دهد و استقلال به جایگاه اصلی خود برسد.

نظر شما