شناسهٔ خبر: 50422331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لوکوموتیو مسکو قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان شد

مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان با قهرمانی تیم لوکوموتیو مسکو به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری شد و با قهرمانی تیم فوتبال ساحلی لوکوموتیو مسکو به اتمام رسید.

اسپارتاک - لوانته

تیم‌های فوتبال ساحلی اسپارتاک و لوانته برای کسب رتبه هفتم و هشتمی این مسابقات امشب به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک به پایان رسید و تیم‌های فوتبال ساحلی اسپارتاک و لوانته به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان قرار گرفتند.

اسپارتاک - لوانته

اسپارتاک - لوانته

توکیو وردی - ناسیونال

تیم‌های فوتبال ساحلی توکیو وردی و ناسیونال برای کسب رتبه پنجمی و ششمی این مسابقات امشب به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به نفع تیم فوتبال ساحلی توکیو وردی به پایان رسید و تیم‌های فوتبال ساحلی توکیو وردی و ناسیونال به ترتیب در رتبه پنجم و ششم مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان قرار گرفتند.

توکیو وردی - ناسیونال

توکیو وردی - ناسیونال

دینامو مینسک - واسکا دو گاما

تیم‌های فوتبال ساحلی دینامو مینسک و واسکا دو گاما در دیدار رده بندی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان امشب به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع تیم فوتبال ساحلی واسکا دو گاما به پایان رسید و تیم‌های فوتبال ساحلی واسکا دو گاما و دینامو مینسک به ترتیب در رتبه سوم و چهارم مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان قرار گرفتند.

دینامو مینسک - واسکا دو گاما

دینامو مینسک - واسکا دو گاما

براگا - لوکوموتیو

تیم‌های فوتبال ساحلی براگا و لوکوموتیو در دیدار نهایی مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان امشب به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع تیم فوتبال ساحلی لوکوموتیو به پایان رسید و تیم فوتبال ساحلی لوکوموتیو مسکو، قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان شد.

براگا - لوکوموتیو

براگا - لوکوموتیو

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما