شناسهٔ خبر: 50422000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بهنمیر مطرح شد:

تهیه و توزیع ۴۰۰ تبلت دانش‌آموزی در منطقه بهنمیر

رئیس آموزش و پرورش بهنمیر از تهیه و توزیع ۴۰۰ تبلت دانش‌آموزی در این منطقه در طول یکسال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «حسن بابازاده لهی» در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بهنمیر که با حضور سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد، با اشاره به قدمت مدارس بهنمیر از سال ۱۳۱۸ تاکنون گفت: بیشتر مدارس بهنمیر فرسوده و قدیمی شده و نیاز به تعمیر و بازسازی دارند. در این راستا نیاز به حمایت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان داریم.

وی با بیان اینکه بهنمیر بسیار مهاجر پذیر است افزود: در زمینه جانمایی مدارس جدید و با توجه به رشد جمعیت در سالهای آینده و افزایش مهاجران در این منطقه، طی ۱۰ سال آینده دچار کمبود زمین برای احداث مدارس خواهیم شد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بهنمیر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری اداره آموزش و پرورش بهنمیر را یکی از معضلات این اداره ذکر کرده و اذعان داشت: مجبوریم برای تامین هزینه های جاری، نقاطی از املاک آموزش و پرورش منطقه را تبدیل به احسن کنیم و درآمد هایی را از این طریق کسب نموده و عواید آن را به بدنه آموزش و پرورش تزریق کنیم.

بابازاده لهی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد رشته های هنرستانی این منطقه به صورت برون سپاری مدیریت می شوند، خاطرنشان‌کرد: پراکندگی مدارس منطقه و فاصله بین آنها و اداره بسیار زیاد است.

وی با اشاره به وجود چهار هزار و ۳۰۰ دانش آموز و ۳۶۰ معلم در ۴۲ مدرسه منطقه، بخشی از عملکرد دوران مدیریتی خود را بیان کرد.

این مقام مسئول افتتاح باشگاه تربیت بدنی، کلنگ‌زنی کارگاه مبل هنرستان جهانیان، افتتاح دبستان شهدای بازارسر، شروع به کار احداث کارگاه دومنظوره خیاطی هنرستان رسالت، مقاوم سازی مدارس منطقه، تکمیل کانون فرهنگی هنری شهید موسوی، اهدای ۴۰۰ تبلت دانش آموزی به دانش آموزان فاقد ابزار آموزشی هوشمند، افتتاح نمازخانه مدرسه شریف نژاد، افتتاح کلاس تربیت بدنی دبستانهای ایمان قربانی و محمدی و همچنین افتتاح سالن ورزشی فرهنگیان را از جمله عملکردهای آموزش و پرورش منطقه بهنمیر طی ۳ سال اخیر ذکر کرد.

نظر شما