شناسهٔ خبر: 50421742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی برگزار شد

گروه استان‌ها ـ مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان آذربایجان شرقی با حضور ۸۴ ورزشکار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یوسف جاویدان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در  تبریز  با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی اظهار داشت: این مسابقات با حضور 84 ورزشکار در شهرستان شبستر برگزار شد.

وی افزود:در این مسابقات که در 9 وزن با حضور شهرستان های مختلف استان برگزار شد با معرفی نفرات برتر به اردو استان پایان یافت.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:پس از برگزاری اردوی تیم استان، نفرات اول و دوم هر وزن به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات اصلی تیم استان شناخته شوند.

جاویدان ابراز کرد:پس از شناختن نفرات اصلی تیم استان، تیم منتخب استان به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات که آذر ماه سال جاری در استان خوزستان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

وی در ادامه به نفرات اول و دوم این مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی تیم منتخب استان دعوت شدند که بر این اساس در وزن-55 کیلوگرم هادی محمدی از تیم مرند اول و هادی اصغری از تیم اسکو دوم شد.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی در ادامه ابراز کرد: در وزن-60 کیلوگرم نیز سید ساجد اطهاری از تیم مرند  مقام اول و ایرج انصاری از تیم تبریز مقام دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

جاویدان گفت: در وزن 65- کیلوگرم نیز بهمن عصمت حاجی خانی از تیم اسکو  مقام اول و مهدی سخن سرای از تیم تبریز مقام دوم این مسابقات را کسب کردند.

وی افزود: در وزن70 - کیلو گرم نیز شاهین ولی پور از تیم تبریز اول  و محمد طالبی از تیم بناب دوم و در وزن 75- ابوالفضل حبیبی از تیم مرند اول و میرحسین سید محمدی از تیم تبریز دوم شدند.

جاویدان ادامه داد: در وزن80-کیلوگرم محمد مجد کاظمی از تیم تبریز مقام اول و میلاد بیانی از تیم ملکان مقام دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی در ادامه به نتایج وزن 85- کیلوگرم نیز اشاره کرد وگفت: در این وزن وحید پورحسن از تیم تبریز اول و محمدرضا صدری از تیم تبریز دوم شد.

وی در پایان گفت: در وزن 90- کیلوگرم نیز  محراب برزگر از تیم تبریز اول و اصغر قلی زاده از تیم تبریز دوم شدند و بازی فینال علی لاهوتی از تیم تبریز و هاتف تقوی از تیم اسکو در وزن  90+ در اردوی تیم استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/111/ش

نظر شما