شناسهٔ خبر: 50421565 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

آخرین و مهم‌ترین اخبار فوتبال ملی و باشگاهی ایران

صاحب‌خبر -

مجوز بانک مرکزی برای پرداخت طلب کالدرون

باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط تحریم کشورمان در حال رایزنی با بانک مرکزی است تا بعد از گرفتن مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوییس را فراهم کند. در صورت رسید این مجوز این باشگاه پول را به حساب این مربی واریز می کند.در این مدت حتی مسئولان پرسپولیس با خواکین دستیار کالدرون در این تیم که اکنون دستیار ویسی در فولاد است، مذاکراتی داشتند که حداقل پول او را به صورت ریالی واریز کنند اما او هم زیر بار این موضوع نرفته و گفته پول او هم همراه مطالبات کالدرون باید به حساب سوییس واریز شود.

مشکل بزرگ استقلال برای عقد قرارداد با رودی ژستد

رودی ژستد بازیکنی است که بعد از چند هفته حرف و حدیث شب گذشته وارد ایران شد تا بعد از موفقیت در تست های پزشکی قرارداد خود را با استقلال امضا کند. این اتفاق در شرایطی است که هم اکنون لیست استقلال پر است و طبیعی است برای حضور او نام یک بازیکن باید از لیست آبی ها خارج شود. فرهاد مجیدی مدت ها است نام احمد موسوی را در لیست خروج استقلال قرار داده ولی چون این اتفاق در زمان قانونی رخ نداده است، باشگاه استقلال مجبور است یا با او توافق کند و یا به این بازیکن غرامت پرداخت کند. تا این لحظه باشگاه استقلال توافقی با موسوی نکرده و باید دید آیا آبی ها قبول می کنند به این بازیکن غرامت پرداخت کنند یا در روزهای آینده اتفاق دیگری رخ می دهد و توافق برسر فسخ قرارداد حاصل می شود.

رای دیدار پرسپولیس و النصر باز هم صادر نشد

دادگاه عالی ورزش که تاکنون در چند مرحله صدور رأی در پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان را به تعویق انداخته است، یک بار دیگر بر اساس اختیارات قانونی که دارد، این مهلت را تمدید کرد. این دادگاه به استناد ماده ۵۹ مقررات ورزشی، زمان صدور رأی را تا ۲۶ نوامبر سال جاری میلادی مطابق با پنجم آذر ماه به تعویق انداخت. دادگاه داوری، پیش از این، زمان اعلام رأی را ۲۹ اکتبر مطابق با هفتم آبان، مشخص کرده بود.

بدهی ۷۰ میلیاردی فدراسیون فوتبال ایران

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد این فدراسیون رقمی معادل ۷۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد. بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: چالشی که فدراسیون فوتبال اکنون با آن مواجه شده، بدهی‌های مالیاتی است که از سالهای قبل روی دست این فدراسیون مانده و اکنون مشکل ساز شده است. فدراسیون تمایل دارد به شکلی این مشکل رفع را رفع کند. اما به دلیل عدم پرداخت مالیات در زمان مقرر، متاسفانه بدهی‌ها روی هم انباشته شده و اکنون مشکل ساز شده است. در واقع ما میراث دار بیش از ۷۰ میلیارد بدهی مالیاتی سالهای قبل هستیم.

نظر شما