شناسهٔ خبر: 50421476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهجور ماندن تپه نور الشهدای صیدون/ غربت شهدای گمنام تمام نشدنی است

بخشدار صیدون گفت: تپه نورالشهدای این بخش به دلیل راه نامناسب و آسفالت نبودن مسیر، زیارت را برای زوار این شهدای عزیز سخت کرده است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم سپاس زاده بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مثل اینکه غربت شهدای گمنام تمام‌نشدنی است. گاهی این بی‌مهری ها باعث مهجور ماندن این شهدا همچون نام و نشانشان می‌شود، ما شرمنده همه شهدا هستیم ولی غربت شهدای گمنام، شرمندگی ما را بیشتر می کند. شهدایی که همچون چراغی بر تپه نورالشهدای شهرمان، فرهنگ ایثار و گذشت و پایمردی و جوانمردی را به ما یادآوری می کنند.

او افزود:  تپه نورالشهدای صیدون علی رغم تلاش خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان به دلیل راه نامناسب و آسفالت نبودن مسیر، زیارت را برای زوار این شهدای عزیز سخت کرده است و  در سفر اخیر مدیرکل راهداری استان خوزستان به شهرستان باغملک و با دعوت از ایشان ضمن زیارت مزار شهدای والامقام، قول به اجرای آسفالت این مسیر را داده اند.

سپاس زاده با بیان اینکه با آسفالت این مسیر با یک تیر دو نشان زده خواهد شد، اظهار کرد: اولا دسترسی مردم و زائران امام زاده عبدالله و گردشگران و مردم بخش صیدون به مزار شهدای گمنام صیدون بهتر و راحت تر خواهد شد و دیگر اینکه با توجه به اینکه مسیر بین شهر صیدون و روستای بنه لم که جاده ارتباطی استان کهگیلویه به خوزستان نیز است  عرض کمی دارد و تاکنون چندین نفر از اهالی بخش و مسافرین در این مسیر به دلیل تصادفات  جان خود را از دست داده اند، از مسیر تپه شهدا می شود به عنوان لاین رفت استفاده کرد و مشکلات ترافیکی و تصادفات را به حداقل کاهش داد.

انتهای پیام/ی

نظر شما